جسور هي منظمة غير حكومية تهدف إلى تسخير إمكانات هائلة من المغتربين السوريين لدعم التنمية في البلاد ومساعدة الشباب السوري على تحقيق إمكاناتهم. 

المهمة 
مهمتنا هو إشراك السوريين الذين يعيشون في الخارج في مشاريع من شأنها أن تطلق العنان للإمكانات الاقتصاد السوري وتعزيز معيشة المواطنين في سوريا. ونحن واحدة من أكبر الجاليات الموهوبين والمتفانين في العالم. الانضمام إلينا في الجهود الرامية إلى إحداث تغيير حقيقي في حياة إخواننا وأخواتنا في سوريا. 
الوصف 
المغتربين في سوريا لديها امكانات هائلة لدعم التنمية الاقتصادية في البلاد ومساعدة الشباب السوري على تحقيق إمكاناتهم. من أجل تسهيل هذا، أطلقنا جهد بدقة غير سياسية لتوحيد وإشراك الجالية السورية في جميع أنحاء العالم. 
الاحتمالات لا حصر لها. نحن ملتزمون ببناء الجالية الأكثر تنظيما وتشارك في أي بلد في العالم. يرجى الانضمام إلينا في هذه القضية الهامة جدا. معا يمكننا أن نجعل اختلاف غير عادية في سوريا. 
 
Jusoor is an NGO aiming to harness the incredible potential of Syrian expatriates to support the country’s development and help Syrian youth realize their potential.
المهمة
Our mission is to engage Syrians living abroad in projects that will unlock the potential of Syria’s economy and enhance the livelihood of Syria’s citizens. We are one of the largest, most talented and dedicated expatriate communities in the world. Join us in the effort to make a real difference in the lives of our brothers and sisters in Syria.
الوصف
Syria’s expatriates have incredible potential to support the country’s economic development and to help Syrian youth realize their potential. In order to facilitate this, we have launched a strictly non-political effort to unite and engage the Syrian community around the world. 
The possibilities are endless. We are committed to building the most organized and engaged expatriate community of any country in the world. Please join us in this very important cause. Together we can make an extraordinary difference in Syria.