افتتاح مخيمات للمراهقين من أعمار 13-18 سنة لتعليم الذكاء الاصطناعي(Artificial Intelligence - AI)

التاريخ

السبت 23/06/2018

المكان

الأردن

الحاجة

افتتاح مخيمات للمراهقين من أعمار 13-18 سنة لتعليم الذكاء الاصطناعي(Artificial Intelligence - AI)

معلومات التواصل

بادر بالتسجيل و معرفة المزيد عبر http://summer.rbk.org


الوصف

هل انت من عشاق التكنولوجيا؟
أصبحت التكنولوجيا أكثر من مجرد علم أو تخصص. كل يوم نسمع عن الابتكارات الجديدة والتطورات في المجالات المعقدة مثل الذكاء الاصطناعي. كيف نواكب هذا التطور السريع في قدرات الحوسبة؟
تعلن RBK عن افتتاح مخيمات للمراهقين من أعمار 13-18 سنة لتعليم الذكاء الاصطناعي(Artificial Intelligence - AI) وو إنترنت الأشياء(Internet of Things - IoT).
كن أحد المشاركين في أول مخيم احترافي تعليمي للذكاء الاصطناعي للفئة العمرية المذكورة في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا! تعلم مع مجموعة من الخبراء و المهندسين!
بادر بالتسجيل و معرفة المزيد عبر http://summer.rbk.org
Are you passionate about technology?
Technology has become more than just a field or specialization. We hear about new technologies and advancements in complicated fields like Artificial Intelligence (AI). How do we stay up to speed with the rapid development of computational ability?
RBK is announcing the opening of its camp for teenagers 13-18 years-old for teaching Artificial Intelligence (AI), and the Internet of Things (IoT).
Be a part of the first educational Artificial Intelligence camp for teenagers in the Middle East and North Africa! Learn with a group of experts and engineers!
For registration or for more information, visit http://summer.rbk.org
rbk, rebootkamp, teen camp, amman



 

 

 

المشاهدات : 11218