دعوة لحضور فعالية أطفال مركز براعم المستقبل

Sawa for Development and Aid

التاريخ

الأربعاء 30/12/2015

المكان

لبنان

الوصف

Five months ago, we launched our harmonic education programme, targeting the educational and psychological needs of the children of our community through remedial and non-traditional forms of schooling through arts, sports, music, and technology. We were lucky to have a team supported by world-renowned mentors, but our pride is that it was led totally and solely by the community itself.

This is the first of many more shows, one in which we aim to close the year 2015 with sketches, songs, and a celebration of the children and the community's achievement. Join us on the 30th of December, at 12:30 pm, in the Theatre of Nadi Nassr, Bar Elias, Al Bekaa.

قبل خمسة أشهر، أطلقنا برنامج التعليم التناغمي الهارمونيكي، الذي يستهدف الاحتياجات التعليمية والنفسية للأطفال في مجتمعنا من خلال أشكال علاجية غير التقليدية من التعليم المدرسي من خلال الفنون والرياضة والموسيقى والتكنولوجيا. كنا محظوظين بحصولنا على دعم من الموجهين ذوي الخبرة العالمية، ولكن نفتخر بأن البرنامج قد طبق كليا وحصريا من المجتمع نفسه.

هذا العرض هو الأول من العديد من العروض، فيه نودع العام 2015 من خلال عرض للأطفال بحضور المجتمع المحلي. نحن بانتظاركم في 30 ديسمبر، الساعة 12:30 ظهرا، في مسرح نادي النصر، بر الياس، البقاع.

 

المشاهدات : 312